Serdecznie zapraszamy na zajęcia fitness na sali.

Jak wyglądają zajęcia?

ZDROWY KRĘGOSŁUP 
Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, podczas których wykorzystywane są zarówno ćwiczenia wzmacniające jak i techniki relaksacyjne, co pozwala zniwelować napięcia powstające podczas całego dnia. Sprzęt jaki jest wykorzystywany to: taśmy, dyski sensoryczne, piłki rehabilitacyjne.

BODY SHAPE 
Zajęcia Body Shape mają na celu spalenie zbędnych kalorii i wzmocnienie mięśni. Podczas lekcji wykonywane są ćwiczenia wzmacniające mięśnie nóg, ramion, brzucha oraz grzbietu, a także ćwiczenia cardio, które pomogą poprawić kondycję i wytrzymałość. Sprzęt jaki jest wykorzystywany to: taśmy, dyski sensoryczne, piłki, a także obciążenie własnego ciała.

BODY BALL
Zestaw ćwiczeń na dużych piłkach gimnastycznych odciążający kregosłup, wpływające na koordynację ciała oraz na mięśnie głębokie brzucha.

STRETCHING + JOGA
Zestaw ćwiczeń polegający na rozciąganiu przykurczonych grup mięśniowych i ich uelastycznianiu, poprawa ukrwienia układu motorycznego i jego rozruszanie. Ćwiczenia oddechowe, spokojne, rozluźniające do wolnego tempa.
Zajęcia dla harmonii ciała, oddechu i umysłu. Zajęcia relaksujące i rozciągające ciało, obniżające napięcia mięśniowe. Ćwiczenia oddechowe, wpływają na niwelowanie stresu. 

PILATES
Ćwiczenia ogólnorozwojowe na całą sylwetkę ciała, elementy jogi, stretchingu, baletu oraz ćwiczenia izometryczne. Proste, nieskomplikowane ćwiczenia do wolnego tempa. Charakterystyczne dla metody pilates jest wzmacnianie mięśni głębokich, zwiększenie świadomości swojego ciała.

Co muszę zabrać ze sobą?

  • Wygodny strój treningowy
  • Obuwie sportowe
  • Butelkę wody i ręcznik
  • Dobry nastrój
  • Pozytywne nastawienie

Jaki efekt osiągnie klient? Co nam dają te zajęcia?

ZDROWY KRĘGOSŁUP 
Dzięki ćwiczeniom na kręgosłup osiągamy równowagę mięśniową poprzez wzmocnienie mięśni osłabionych, rozciągnięcie skróconych i rozluźnienie napiętych. Przywracamy prawidłowe napięcie mięśni kręgosłupa. Nauka poczucia własnego ciała, bardziej świadoma praca ciała, umiejętność wykonania ćwiczeń we właściwym dla nas zakresie, kształtowanie techniki wykonywania ćwiczeń oraz nawyku prawidłowej postawy. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu. Głównym ich kierunkiem jest odbudowa garnituru mięśniowego, który da stabilizacje i bezpieczeństwo kręgosłupowi. 

BODY SHAPE 
Zajęcia wzmacniają mięśnie i stawy całego ciała. Dzięki ćwiczeniom Body Shape wyrzeźbisz newralgiczne partie ciała: brzuch, pośladki, uda, ramiona. Efektem regularnych treningów jest poprawa jędrności skóry i wysmuklenie sylwetki. Oprócz wizualnych zmian w wyglądzie ćwiczenia gwarantują poprawę samopoczucia i dają zastrzyk energii. Spalenie zbędnych kalorii wspaniale motywuje do następnego treningu. 

BODY BALL
Celem zajęć jest poprawa poczucia równowagi, zwiększenie stabilizacji ciała. Umiarkowana intensywność ćwiczeń pomaga w efektywnej utracie tkanki tłuszczowej. 

STRETCHING + JOGA
Ćwiczenia rozciągające wysmuklają sylwetkę, zmniejszają napięcia mięśniowe, a także relaksują ciało i umysł. 
Systematyczne zajęcia jogi pozwalają osiągnąć stan harmonii pomiędzy ciałem i umysłem. Dzięki praktykom jogi poprawia się funkcjonowanie całego organizmu. 

PILATES
Zajęcia skupiają się na poprawie postawy i korygowaniu niektórych wad sylwetki. Odbywa się na nim bardzo ciężka praca mięśni głębokich. Celem zajęć jest rozciąganie i uelastycznianie wszystkich mięśni ciała, wzmacnianie mięśni bez ich nadmiernego rozbudowywania oraz odciążenie kręgosłupa, poprawa postawy ciała, obniżenie poziomu stresu.

Kto może uczestniczyć w zajęciach? (wiek/płeć)

ZDROWY KRĘGOSŁUP
W zajęciach może uczestniczyć każdy bez względu na wiek. Świetna forma polecana osobom z dolegliwościami kręgosłupa. Może być traktowana jako forma lecznicza i korygująca wady postawy a także jako typowa profilaktyka.

BODY SHAPE 
Jest dobrą propozycją dla osób niekoniecsznie będących na wysokim poziomie zaawansowania w treningach oraz takich, któe do swojej aktywności fizycznej chcą włączyć ćwiczenia wytrzymałościowe.

BODY BALL
Zajęcia skierowane do wszystkich grup wiekowych, szczególnie dla osób chcących wzmocnić mięśnie kręgosłupa.

STRETCHING + JOGA
Kobiety i mężczyźni w każdym wieku (również kobiety w ciąży).

PILATES
Zajęcia nie polecane dla osób dynamicznych, poszukujących silnego rytmu i dużego wysiłku fizycznego. 

Kiedy zauważę rezultaty?

ZDROWY KRĘGOSŁUP 
Rezultaty poczujesz już po pierwszych zajęciach. Następnie widoczne rezultaty osiągniesz po regularnych treningach już po kilku tygodniach.

BODY SHAPE
Regularne ćwiczenia w połączeniu ze zdrowym odżywianiem przyniosą szybkie efekty. 

BODY BALL
Rezultaty poczujesz po pierwszych zajęciach.

STRETCHING + JOGA
Regularne treningi wraz ze zdrowym trybem życia pozwalają zauważyć efekty już po kilku tygodniach.

PILATES
Regularne treningi wraz ze zdrowym trybem życia pozwalają zauważyć efekty już po kilku tygodniach.

 

 

Zajęcia odbywają się:

Poniedziałek: 
09:00 Body shape
Wtorek:
18:00 Body shape
19:00 Zdrowy kręgosłup
Środa:
09:00 Body ball
Czwartek:
18:00 Body shape
19:00 Zdrowy kręgosłup
Piątek:
18:00 Body ball
19:00 Joga + stretching

Na zajęcia obowiązuje wcześniejszy zapis.
Koszt wejścia jednorazowego 30zł.

Karnet 4 zajęć – 100 zł (zajęcia raz w tygodniu)

Karnet 8 zajęć – 200zł (zajęcia dwa razy w tygodniu)

Po szczegóły zapraszamy pod numer telefonu 511 120 388.

Prowadząca Aneta 

W trosce o dostępność miejsc na Fitness wprowadzamy zmiany w sposobie rezerwacji terminów i udziału w zajęciach.  Zmiany obowiązują od września 2019r.

Gwarancją udziału w zajęciach Fitness jest wykupienie karnetu/wejścia jednorazowego. Kupując karnet należy umówić terminy zajęć. W wyjątkowych przypadkach termin można odwołać pisemnie (sms, messenger) w czasie do 24 godzin przed zaplanowanymi zajęciami.

Brak zgłoszonej nieobecności (po wcześniejszej rezerwacji miejsca) lub niestawienie się na zajęciach oznacza, że wykupione wejście przepada!!!

Odwołane zajęcia można odrobić w terminie do dwóch tygodni.

Skontaktuj się z nami!

adres

ul. Jemiołowa 4A, Szczecin (Warszewo)
Tel: 511 120 388
Mail: basenaquarium@gmail.com

Wpłaty na konto:

TBI GRYF 20 8355 0009 0069 9943 2000 0043

W tytule prosimy podać imię i nazwisko dziecka oraz termin zajęć.