Dla dorosłych proponujemy trochę gimnastyki w wodzie.
Wystarczy strój kąpielowy lub kąpielówki, klapki, ręcznik i odrobina chęci : )
Przez 50 minut nasz instruktor będzie rozciągał Wasze mięśnie, wzmacniał poszczególne partie ciała, wysmuklał linię, a z tych wytrzymałych “wyciskał” siódme poty.

Ciśnienie hydrostatyczne w wodzie sprawia, że ciało wydaje się być lżejsze i dużo łatwiej jest wykonywać wiele ćwiczeń. Mniejsze jest ryzyko kontuzji, a jednocześnie ten rodzaj wysiłku jest naprawdę efektywny, można odzyskać gibkość. To dobre zajęcia dla osób, które chcą schudnąć i rozwinąć mięśnie lub nawet pozbyć się cellulitu. W trakcie takiego rodzaju aktywności, angażowane są zróżnicowane grupy mięśniowe. Zwiększa się elastyczność mięśni i ścięgien, poprawia się koordynacja ruchowa i równowaga, zwiększa się wydolność organizmu.

Jak wyglądają zajęcia?

AQUA TABATA – 30 minutowy trening interwałowo-oporowy w wodzie mający na celu zaangażowanie jak najwięcej mięśni ciała. Na początek wykonujemy rozgrzewkę w wodzie trwającą 15 minut przygotowując organizm do wysiłku fizycznego. Następnie w czasie 30 minut wykonujemy ćwiczenia oporowe w wodzie: 20 sekund maksymalnego wysiłku, 10 sekund spoczynku (powrót do tempa rozgrzewkowego). Na koniec płynnie przechodzimy z AQUA Tabaty do rozciągania głównych partii mięśni.

AQUA PILATES – 10-15 minut intensywnej rozgrzewki, następnie około pół godziny ćwiczenia równoważne, wzmacniające mięśnie postularne (głębokie) trzymające kręgosłup, zwiększające zakres ruchomości stawów.  Ruchy wykonywane w trakcie ćwiczeń są precyzyjne i nie mają dużej intensywności, często izolują poszczególne partie mięśniowe. Ćwiczenia wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój i poprawiają wygląd naszego ciała oraz ogólne samopoczucie.  Na koniec zajęć około 5 minut rozciągania mającego na celu uelastycznienie mięśni i poprawę ruchomości, a także wyciszenie organizmu.

AQUA CARDIO – to trening wytrzymałościowy mający na celu poprawę wydolności serca.
Aqua cardio to najrozmaitsze ćwiczenia ogólnorozwojowe wykonywane na wysokim tętnie przez ok. 30 minut. To kompleksowe zajęcia mające wpływ nie tylko na ogólny rozwój sprawności fizycznej, ale także, a może przede wszystkim własnego zdrowia.

Co muszę zabrać ze sobą?

Wystarczy strój kąpielowy lub kąpielówki, klapki, ręcznik i odrobina chęci : )

Jaki efekt osiągnie klient? Co nam dają te zajęcia?

AQUA TABATA – Podkręca metabolizm, który przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej, modeluje sylwetkę podnosząc przy tym wydolność organizmu. Treningi interwałowe pozwalają szybko wrócić do formy bądź ją zbudować. Główną zaletą jest szybkie zmniejszenie tkanki tłuszczowej, poprawa kondycji, wytrzymałości i siły.

AQUA PILATES – Mięśnie rozciągają się, wzmacniają i są bardziej elastyczne. Co ważne, w trakcie zajęć aqua pilates aktywne są wszystkie rodzaje mięśni, od tych dużych partii mięśniowych, aż po najmniejsze, z których istnienia często nie zdajemy sobie sprawy. Zajęcia skupiają się na poprawie postawy i korygowaniu niektórych wad sylwetki oraz ogólnego usprawnienia układu ruchu. Mają charakter wysmuklający. Dają możliwość pracy na bardzo zindywidualizowanym poziomie. System ten jest ukierunkowany na poprawę elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Poprawia wygląd całej sylwetki, siłę mięśni, ale również wpływa korzystnie na nasze samopoczucie.

AQUA CARDIO –  Trening aqua cardio pomaga schudnąć, zbawiennie działa na układ krążenia, dotlenia i pozytywnie wpływa na funkcjonowanie całego organizmu. Znakomicie modeluje sylwetkę, buduje wytrzymałość siłową, polepsza koordynację i równowagę, ale przede wszystkim wpływa na poprawę układu krążeniowo-oddechowego. Podnosi ogólną sprawność fizyczną i ma dobroczynny wpływ na zdrowie, poprawia samopoczucie dzięki wysiłkowi, podczas którego wytwarzają się endorfiny (tzw. hormony szczęścia).

Kto może uczestniczyć w zajęciach? (wiek/płeć)

AQUA TABATA – Trening polecany osobom średnio-/zaawansowanym by podnieść swój poziom ale też osobom początkującym ze względu na nieskomplikowaną budowę zajęć oraz ćwiczeń (to od klienta zależy ile powtórzeń wykona i jakie one będą).

AQUA PILATES – Grupa jest bardzo zróżnicowana wiekowo, głównie udział w zajęciach biorą kobiety. Każde ćwiczenie daje możliwość dostosowania stopnia trudności do wieku i poziomu zaawansowania klienta, a także stanu zdrowia. Zajęcia mają charakter ogólnorozwojowy, są idealną formą aktywności dla osób początkujących, po kontuzjach chcących powrócić do sprawności  lub z różnymi schorzeniami czy dysfunkcjami układu ruchu i krążenia. Fizjoterapeuci i osteopaci określają tę metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej.

AQUA CARDIO – Zarówno wiek, jak i płeć nie stanowią przeszkody w uczestniczeniu w zajęciach. Trening polecany jest wszystkim osobom, które nie posiadają zdrowotnych przeciwwskazań do intensywnego wysiłku.

Kiedy zauważę rezultaty?

AQUA TABATA – W zależności od częstotliwości uczęszczania na zajęcia (im częściej – tym szybciej), wraz ze zdrowym, racjonalnym odżywianiem się efekty to już tylko formalność. Już po miesiącu można zauważyć rezultaty, a w szczególności poprawę wydolności oraz wytrzymałości. Regularność treningów, ćwiczenie na 100% swoich możliwości wypłynie na jak najszybsze rezultaty.

AQUA PILATES – Trenując regularnie, wraz ze zdrowym i racjonalnym odżywianiem, efekty są zauważalne już po dziewięciu tygodniach.

AQUA CARDIO – Jest to sprawa indywidualna, jednakże przyjmuje się, że przy regularnym treningu połączonym z odpowiednim odżywianiem, efekty powinny być widoczne już po kilku tygodniach.

Nie polecam osobom…

AQUA TABATA – Z przeciwwskazaniami, z urazami i kontuzjami bez konsultacji lekarskiej. Choroby serca i nadciśnienie.

AQUA PILATES – Dla osób dynamicznych poszukujących silnego rytmu i dużego wysiłku fizycznego.

AQUA CARDIO – Przeszkodą w uczestnictwie w zajęciach jest zły stan zdrowia. Dotyczy to w szczególności osób z chorobami układu sercowo-naczyniowego. Z racji wysokiej intensywności i dynamiki wykonywanych ćwiczeń nie poleca się także treningu osobom z niezaleczonymi kontuzjami aparatu ruchu oraz kobietom w ciąży.

Serdecznie zapraszamy również na zajęcia FITNESS na sali (kliknij po więcej informacji)

Cennik Aqua Aerobik

 

Zajęcia odbywają się, gdy grupa liczy minimum 5 osób.
Na zajęcia obowiązuje wcześniejszy zapis.
Koszt wejścia jednorazowego 33 zł, w karnecie od 27,5 zł za wejście.

Karnet 4 zajęć- 110 zł (zajęcia raz w tygodniu)

Karnet 8 zajęć- 220 zł (zajęcia dwa razy w tygodniu)

Po szczegóły zapraszamy pod numer telefonu 511 120 388.

*Grupa Aqua-Aerobik niedziela godzina 20:05 otwierana jest w momencie zapełnienia listy z godziny 19:05.

Cennik Fitness (na sali)

 

Na zajęcia obowiązuje wcześniejszy zapis.
Koszt wejścia jednorazowego 30 zł.

Karnet 4 zajęć- 100 zł (zajęcia raz w tygodniu)

Karnet 8 zajęć- 200 zł (zajęcia dwa razy w tygodniu)

Po szczegóły zapraszamy pod numer telefonu 511 120 388.

W trosce o dostępność miejsc na Aqua Aerobic wprowadzamy zmiany w sposobie rezerwacji terminów i udziału w zajęciach.​​  Zmiany obowiązują od września 2019r. ​

Gwarancją udziału w zajęciach Aqua Aerobic jest wykupienie karnetu/wejścia jednorazowego. Kupując karnet należy umówić terminy zajęć. W wyjątkowych przypadkach termin można odwołać pisemnie (sms, messenger) w czasie do 24 godzin przed zaplanowanymi zajęciami.

Brak zgłoszonej nieobecności (po wcześniejszej rezerwacji miejsca) lub niestawienie się na zajęciach oznacza, że wykupione wejście przepada!!!

Odwołane zajęcia można odrobić w terminie do dwóch tygodni.

Skontaktuj się z nami!

adres

ul. Jemiołowa 4A, Szczecin (Warszewo)
Tel: 511 120 388
Mail: basenaquarium@gmail.com

Wpłaty na konto:

TBI GRYF 20 8355 0009 0069 9943 2000 0043

W tytule prosimy podać imię i nazwisko dziecka oraz termin zajęć.